Powered By Blogger

wtorek, 6 lutego 2018

Ważny komunikat!!!



Zawsze jak podejmowałam decyzję, że chcę prowadzić bloga, miałam problem z wymyśleniem sobie dobrej ksywy/nicka. A jak już wymyśliłam nazwę, która mi się spodobała, okazywało się, że już ktoś wpadł na podobny pomysł i nick był już zajęty. I tak samo było w przypadku adresu tego bloga. Ten nick, który chciałam wykorzystać został już przez kogoś zajęty, więc wymyśliłam na poczekaniu zaczytanamona. Z czasem uznałam, że cherry lady bardziej do mnie pasuje i okazało się, taki adres bloga jeszcze nie jest przez nikogo używany dlatego ogłaszam, że zmieniam adres bloga! Stare wpisy razem z komentarzami zostały zaimportowane na nowy adres i tam mnie znajdziecie : ) Tego adresu nie usuwam, ale wyłączam możliwość komentowania wpisów. A was zapraszam pod nowy adres: cherryladyreads.blogspot.com

Pozdrawiam!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Ważny komunikat!!!

Zawsze jak podejmowałam decyzję, że chcę prowadzić bloga, miałam problem z wymyśleniem sobie dobrej ksywy/nicka. A jak już wymyśliłam n...